pátek 15. listopadu 2013

black and white





Tyto dva svetry vytahuji posledních 5 let každou zimu.
Jsou to takové moje stálice.
Jsou docela teplé a pořád vypadají dobře.
Pletla jsem je asi tak před 10 lety podle jedné Vereny.
Jsou myslím pletené z  Glorie od Vlnapu.
Spotřeba byla myslím 0,5 kg od každé barvy.
Černý svetr byl pletený pro sestru a bílý pro mě.
Ségra ho nosila asi rok a pak už se jí nehodil a tak mi ho dala.
Já je nosila občas do práce, ale né často, protože mi v nich bylo horko.
Zato na mateřské je tahám celou zimu.
Jsou teplé a ke kočárku, na sáňky nebo jen tak na procházky jsou supr.
Krásný víkend.




3 komentáře:

  1. Ty jó, klobouk dolů. Neměla bych trpělivost. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělala jsem to, když jsem neměla děti. Vyplítání se mi líbí, ale neni čas. Tak snad až budu v důchodu:-).
      Ono to šlo docela dobře. Vzorek byl jednoduchý. Mě se líbí hodně norské vzory, ale čas není. Takže teď dělám jednobarevné, max použkové. Ty s dětma za zády zvládám.

      Vymazat