úterý 19. listopadu 2013

Háčkovaný sněhuláček a další ozdoby na stromeček



Loni háčkovaný sněhuláček.
Našla jsem ho na stránkách Drops.
Uháčkovala jsem 4 - pro každého člena rodiny jednoho.
Snažím se každý rok přidat nějakou novou ozdobu na stromeček.
Loni jsem ještě udělala asi 20 babmulkových kouliček.
Původně jsem myslela, že je uháčkuji, ale tehdy se neúprosně blížil Štědrý den a tak jsem celé dny jenom bambulkovala.
Na první Vánoce jsem udělala mašličky.
Vypadají pořád kouzelně a jsou tak jednoduché.
Letos už pár ozdobiček na stromeček mám.
No ale ještě snad nějaké přibudou.


3 komentáře:

  1. Hezký sněhuláček:-) a moc se mi líbí nápad s bambulkami:-) mrknu do syslírny a možná, že bude o něco menší. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně se připravuješ:-)) To já mám sněhuláčky, co děti ve škole vyráběly.... no možná bych se mohla pokusit a nějaký přidat:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Dík, snažím se v rámci možností.
    Zuzko taky syslím, odebírám a hlavně nakupuji. Prostě někdy neodolam, když vlezu do galanterky nebo na stránky Vlnapu. Ty jejich některé akce jsou fakt surp. Teď hodně nakupuji ponožkovky a merino. Nakonec ponožkovku využiji na úplně něco jiného než ponožky.
    Ještě štěstí, že u nás nejsou mega galanterky se spoustou vlny. To bych asi utratila veškeré svoje peníze.
    Někdy bych chtěla do nějaké takové velké zavítat - zatím se jen kochám obrázky - jsou to většinou zahraniční z blogů. Vůbec netuším, jestli u nás taky nějaké takové existují.

    OdpovědětVymazat