středa 20. listopadu 2013

Jeden kabát 3x jinak

Před 4 roky jsem si koupila kabát na takové to přechodné období. Když už je na podzimní či jarní bundu zima, ale na zimní to ještě nebo už není. Jediné co mi vadí je odhalený krk, tak jsem začala přemýšlet, jak kabátek vylepšit.
No a prvním řešením byl wrap dle Petry



No a samozřejmě nesmí chybět pokrývka hlavy. Návod na čepičku jsem našla na mimibazaru a klobouk je podle Martiny Taborsky 

Druhý rok jsem si udělala háčkované minipončo podle Petry

No a samozřejmě také nový klobouk a baret - ten je podle Dekoru.

No a loni přibyl maxi nákrčník

a samozřejmě čepička.
No a letos asi nepřibude nic, protože stále ještě tvořím Vánoční dárky.
No ale už mám rozpracovaný černá háčkovaný šál z japonských květů.
Původně jsem měla koupenou i růžovou barvičku.
Nakonec jsem si ale řekla, že je to na mě moc.
Nedovedla bych ji asi nosit.
No a tak vznikl komplet pro malou.
Takže snad po Vánocích se pochlubím novým šálem a možná vymyslím i nějakou novou čepičku.
Když už člověk musí v zimně nosit čepice a šály, tak ať jsou šik.
Já osobně si v nich připadám blbě, ale okolí říká, že čepice a klobouky mi sluší.
Tak dávám na okolí.
No ale raději budu vypadat blbě než být celou zimu nemocná.
Znám spoustu lidí, které je nenosí a raději mrznou a mají stále rýmu.


6 komentářů:

  1. Ahoj Terko, dobře jsi vymyslela a zrealizovala "vytunění" kabátu. Ještě by se mi líbil červený šátek (jak ho pletou ze dvojí příze a nejdřív přidávají a pak ujímají - nemohu si vzpomenout,jak mu říkají) a taková háčkovaná kšiltovka....Měla bys veselejší variantu do pošmourného počasí. Když je opravdová zima, tak čepice nosím bez ohledu na okolí :-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko dík za tip na barvu. Jak teď koukám, tak ramínko je červené a nevypadá to zle.
      Červenou barvičku doma mám. Je to něco od Vlnapu myslím, že baby. Tak si asi udělám baktus a možná i tu kšiltovku. Jen na ní budu muset sehnat návod. Nějak nezvládám kšilt.

      Vymazat
    2. Díky za nápovědu - místo K jsem psala CH a nějak se mi to nelíbilo, tak jsem se tomu vyhnula. Terko, u jedné čepice jsem kšilt háčkovala z krátkých sloupků - měla jsem k plastu vystřižený tvar a vlastně jsem ho obháčkovala. Jenom to byl dárek a nemám fotku:-( A příze z Vlnapu by byla fajn, určitě nebude "kousat" ahoj Zuzana

      Vymazat
  2. super nápad, jednoduše tři různé modely...
    a čepice nenosím, protože v nich vypadám blbě.....no, snad půjdu časem do sebe ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já šla do sebe někdy na střední, když spolužačka skončila s punkcí dutin a myslím že někde nad víčkama měla docela ošlivé jizvy. Tak jsem si řekla, že takto skončit nechci.
      Takže čepice to jistí.

      Vymazat