sobota 30. listopadu 2013

Zítra začíná prosince

Zítra začíná poslední měsíc v roce.
Je 1. prosince.
Za 25 dní bude Štědrý večer pomalu konči.
Dárečky budou rozbalené a děti doufám v postýlce krásně spinka.
No a aby jim ten čas hezky utekl, tak jsem se na poslední chvíli rozhodla, že dětem připravím adventní kalendář s dárečky.
Jelikož nebyl čas na háčkované pytlíčky, poradila jsem si jinak.
Snad se jim to bude líbit.
Samozřejmě pro malou růžové balíčky a pro malého modré.
Takže zítra můžeme začít rozbalovat.

3 komentáře:

  1. Pěkný a nápaditý Terko!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře jsi to vymyslela:-) hezký adventní čas. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Tak dárečky jsem začala dělat asi tak před týdnem. Původně jsem chtěla krabičky od sirek, viděla jsem to v Dekoru, ale nějak jsem nevěděla, co bych do nich dětem dala. Tak vznikly balíčky ve tvaru bombonků.
    No a jak je zavěsit mě napadlo až včera po desáté večer. Takže jsem vlezla do sklepa a hledala kolečka na zavěšení.
    Když člověka honí čas tak má nejlepší nápady.

    OdpovědětVymazat