úterý 23. října 2018

Dětské pletené ponožky

Tak toto měl být příspěvek pro minulý týden, ale nestihla jsem ho vůbec napsat. Týden byl hodně náročný.
Takže ponožky jsem dopletla minulou sobotu - bylo krásně a tak jsem si chvilku sedla na zahradu a pletla.
Ponožky jsou pro neteř. Další dárek pro Ježíška. Jsou pletené mojí oblíbenou technikou od špičky na jedné kruhové jehlici.
No a po dopletení zbylo tohle to pidi klubíčko. Myslela jsem, že je již poslední, ale...
V syslírně jsem našla ještě jedno. Večer jsem ho přemotala a připravila na další tvoření. Mezitím jsem nahodila na další ponožky, které... nebudu předbíhat.
Takže foto připravených klubíček a nahozené ponožky. Foto v neděli odpoledne.
Takže jak jsem psala minulý týden byl náročný.
V úterý ráno jsem musela nechat auto doma a děti dopravit do školy MHD a sebe do práce také.
Odjížděla jsem na školení a tak auto muselo zůstat doma (máme jen jedno). Drahá polovička jezdí do práce na 6:00 a tak jsem to musela obstarat já.
Cesta do práce i se zastávkou ve škole mě trvala 1 hodinu a 15 min. O proti jízdě autem, kdy vezu děti je to opravdu síla. S autem to dáváme za cca 20-25 min.
No školení - ono je to spíš takové jak bych řekla tmelení kolektivu. Trochu se pracuje, trochu zábava a večer raut, ...... Asi si domyslíte, jak to dopadá.
No a ta zábava byla návštěva Vojenského Muzea na demarkační linii v Rokycanech. Takže cesta tam, tam oběd, původně jsem měli jezdit na obrněném voze, ale ten se porouchal a tak místo toho nás všechny (tedy kdo chtěl a že chtěli skoro všichni i nás cca 7 ženských) svezli na tomhle.

No zážitek k nezaplacení. 10 min na tomto drobečku prý stojí 10 000 Kč.
Pak nás čekala cesta na ubytování, kde byla další část školení a raut, druhý den opět školení a po obědě cesta domů. Jelikož nás letos bylo opravdu hodně, tak auta nepřicházela v úvahu a jelo se busem. Byli jsem rádi, že jsem dorazili domů v pohodě. Jízda nic moc.
No a příjezd k práci byl druhý den po 15 hod.
Samozřejmě v práci dva dny člověk nebyl a tak byl trošku větší fofr. Ve čtvrtek děti kroužek, pak už byl pátek no a v sobotu měli závody. Malý šel dříve, malá déle. Ta chudák domů přijela kolem půlnoci. Tyto závody byly formou pohádkového lesa a něco jako stezka odvahy. Takže večer, za tmy s baterkami. No a než se vše odběhalo, vyhlásilo a trošku poklidilo, tak odjížděli v 23:30.
Já doma jako na trní. Malé se tam už příští rok nechce. Uvidíme, zda jí to vydrží do příštího roku.
No a já jsem během toho týdne dopletla další pár ponožek.
Tentokrát jsou chlapecké.
No a už mám na jehlicích další pár - dívčí a již poslední dětské ponožky.
Až dopletu, tak bych chtěla uplést ještě 2-3 páry dámských ponožek a tím bych skončila ponožkománii pro tento rok.
Ještě mám spousty nápadů na dárky pro Ježíška, jen se bojím, že je nestihnu všechny realizovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat