pondělí 15. října 2018

Podzimní

Poslední víkendy jsou ve znamení babího léta.
Náš plán na víkend byl - v sobotu ráno pojedeme do Boubínského pralesa. Slibuji to dětem již dva roky. Jenže, jak to u nás poslední dobou chodí, plány jsou plány a nakonec to vše dopadne jinak. Jako uplynulý víkend.
Cácorka v pátek nešla do školy - měla rýmu a necítila se dobře. Takže v sobotu jsem nejeli nikam, ale čas jsme strávili na zahradě.
Něco málo jsme poklidili, sebrali ořechy, shrabali listí. Minulý víkend jsem naposledy  vyplela růže - šlo to hodně těžko neb je strašné sucho.
Také jsem dopletla další pár ponožek a nahodila na další o těch až příště.
V sobotu večer našla ještě jedno klubíčko ponožkové vlny, o kterém jsem si myslela, že už není. To použiji pro neteř na ponožky a možná i pro cácorku, když to stihnu.
V neděle večer jsem našla ještě jedno klubíčko zelené ponožkovky - ta bude pro manželovo babičku a možná pro Myšáka.
Vyfotila si pár fotek podzimní zahrady. Také jsem stihla na schody dát konečně podzimní výzdobu. V obýváku je již dávno. Ještě bych chtěla na dveře umístit papírového draka.
Postupně byteček zabydluji do podzimního tónu, ale jde to pomalu. Stále ještě hodně času trávíme na zahradě - je tam tak krásně.

Z obývacího pokoje
Fotky ze zahrádky

Již několik let nám šípek prorůstá borovicí. Bohužel v dosažitelné výšce šípky už nerostou, ale zase ten pohled na červenou borovice je k nezaplacení.
No a co teprve na jaře, když šípek kvete - to je nádhera.
Krásně zbarvené listí ořechu - i ten kompost vypadá s listím docela dobře.
Borůvky 
 Záhonek mrkve zasazený v létě - mrkvička pomalu ale jistě roste.
Zbláznila se nám levandule - teď začala kvést.

No a takto vypadá zákoutí nad schodištěm - šípky ze zahrádky, makovice koupené na jarmarku.

Žádné komentáře:

Okomentovat