pátek 26. října 2018

Pletené bezprstové rukavice, ponožky a deka

To bych nebyla já, abych nenačala další projekt, i když ty předchozí nemám ještě dodělané.
Takže v úterý večer jsem nahodila na další projekt.
Mám rozpracovanou deku pro cácorku k Ježíšku.
Každý večer - tedy mimo tohoto týdne - na ní intenzivně pracuji.

Pak stále pletu ponožky během den, když mám chvilku. Tyto jsou pro neteř.
No a v úterý jsem nahodila na bezprstové rukavice. Úterní teplota na nule mě donutila neb v autě mě mrzly ruce a kupované jsou dlouhé, překáží neb se mi pod podzimní bundu nebo kabátek nevejdou.
Takže jsem v syslírně vybrala černé klubíčko Merina od Vlnapu a nahodila.
 V úterý jsem ve 22:00 dokončila jednu rukavice a šla spát, že druhý den budu pokračovat.
Odpoledne jsem nahodila, dopletla palec a kousek za něj a ejhle - došla černá.
Toto bylo během učení s dětmi na druhý den. Večer, když jsem vyžehlila koš prádla, uklidila kuchyni a připravila oběd na druhý den jsem sedla k TV a začala párat již hotovou rukavici. V syslírně jsem měla právě jen jedno klubíčko černé. Jak už jsem tu několikrát psala, zpracovávám syslírnu a nechci kupovat další vlny. Takže ze zásob Merina od Vlnapu jsem vybrala malé klubíčko zelené a začala. Z hotové rukavice jsem vypárala 9 řad, dopletla druhou a začala plést tmavo zelenou.
No a jelikož už bylo opět 22:00 tak jsem toho nechala a šla spát.
Pokračovala jsem včera. Večer dopleteno a začištěno - hodiny ukazovali právě 22:05.
Fotit se mi už opravdu nechtělo. Takže foto dodám příště.
Jinak návod na tyto rukavice najdete na blogu Vlněných sester. Již jsem podle něho pletla rukavice pro paní učitelky do školky. Jsou opravdu báječné. Dneska je ve škole zkoušela cácorka.
Krásný víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat