úterý 9. října 2018

Raglánový svetro/kabátek

 Tak tento svetr jsem dopletla již v září, ale nějak jsem ho zapomněla vložit na blog.

Foto ještě bez knoflíčků.
Ta moje Rozárka chtěla nový svetro/kabátek. Starý už pomalu dosluhuje a tak byl čas na nový.
Ještě nedávno nosila tento - měla ho stejný jako já. Háčkovala jsem ho ze zbytků. Min. 2x jsem nastavovala, ale teď to již nejde. Takže to chtělo nový. Já mám ještě jeden pletený - tento a ona chtěla podobný. Sice jsem měla doma modrou Alasku od Dropsu (zbytek z mého svetru), ale bylo jí málo a tak jsem si říkala, ať si malá vybere barvičku, která se jí bude líbit.
Vybrala si tyrkysovou.
Svetr jsem začala plést v létě - abych se zahřála :-).
Svetr je pletený mojí oblíbenou technikou raglán pletený shora - návod máte na blogu.
Velikostně už je to XS - takže snad opět pár let vydrží. Ta moje holka roste jako z vody.
Spotřeba byla skoro 14 klubíček, jehlice č.5
Rukávy jsou delší a dají se ohrnout, svetřík je tak cca do půlky stehen. Takže teď je to kabátek a za pár let to bude svetr. Možná budu muset nastavovat rukávy a tak si nechám ta zbylá 2 klubíčka.
Cácorka si vybrala knoflíčky se sovičkou.


No a až bude čas, tak se konečně vrhnu na pletení svého žlutého a modrého teplého svetru, ale to vidím tak na Vánoční svátky, kdy budu doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat