úterý 30. října 2018

Pletené ponožky a další aneb prodloužený víkend

Víkend byl trošku delší než obvykle. Ještě dnes mají děti podzimní prázdniny. Je to super, prodloužit si víkend o jeden či dva dny a ty pak strávit s dětmi.
Já si ho prodloužila o jeden den. Dneska hlídá tatínek. No a co jsme dělali?
Bylo toho hodně.
Fotila jsem již hotové ponožky, pracovala na zahradě, pletla i háčkovala, vařila, pekla a odpočívala.

Minulý týden jsem dopleta další pár ponožek - klučičí pro Ježíška.
 Stihla jsem i etikety na dvoje již hotové - pro synovečka a neteř.
 Také jsem si vyndala všechny již hotové ponožky - hezky čekající v krabici na Vánoce.


Koukám, že do krabice se jich už moc nevejde. Snad tam ještě nějaký dostanu.

Ve čtvrtek jsem dopletla bezprstové rukavice podle návodu na blogu Vlněných sester.
V pátek si je vzala ta moje cácorka do školy, aby přinesla domů jenom jednu. Byla jsem tak trochu zoufalá, že je nemám. Naštěstí se druhá našla zapadlá u dědy v autě. Cácorka jí tam nechala, když jeli ze školy domů.
Takže tady jsou.
Původně měly být celé černé. Pletla jsem je z Merina od Vlnapu. V syslírně jsem našla jedno černé klubíčko a doufala, že  vystačí. Nevystačilo. Jak už jsem psala musela jsem nastavovat tmavo zelenou. Ale vypadá to dobře. Syslírna z Merinem pomalu, ale jistě mizí.Ještě bych ráda upletla rukavice pro holky k Ježíšku. Uvidíme co stihnu. Malých klubíček Merina mám docela dost. Tak uvidíme, jak na tom budu z časem.

Zazimovávali jsem zahradu. Ostříhala jsem růže - toto je poslední kvítek, který tam byl. Podařilo se mi také ulomit Kateřinku. Tak je mám hezky spolu ve vázičce. Na zahradě jsem pohrabali listí, sesbírali ořechy a uklidili nářadí.

Dopletla jsem další pár dětských ponožek - tyto jsou pro neteř.
A také jsem nahodila na další pár - tentokrát pro moji babičku. Už jen doplést tento pár a pak pro manželovo babičku a mám hotovo. Uvidíme, zda ještě upletu pro tchyni, ale než se na ně dostanu, tak musím ještě uplést či uháčkovat další dárky pro děti.

Myšák slavil včera svoje 7 narozeniny a tak jsem od soboty pracovala na dortu. Jiný už ani nepeču. Je to Red velvet cake. Chtěla jsem s borůvkami, ale ty jsem nesehnala. Zato jahody byli vynikající.


Také usilovně pracuji na háčkované dece. Jde to hodně pomalu.

No a jak jste se o víkendu měli Vy?

2 komentáře:

  1. Milá Terezko, ty vůbec nezahálíš, nevím, co obdivovat dřív, zda ponožky, rukavice, květiny či dort.
    Krásné je vše.
    V pondělí jsme napekli, vařili, uklidili, v úterý měly dcery odjíždět na intr, bylo tu šíleně větrno.
    Podařilo se mi i plést aspoň chvilku.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko já teké pletu po chvilká. Naučila jsem se plást, když se s dětmi připravujeme do školy. Naštěstí dětské ponožky jdou rychle. To takový svetr mi trvá o hodně déle.
      T.

      Vymazat