úterý 24. července 2018

Další pletené ponožky

Jak jsem již včera psala, tak jsme byli o víkendu na chalupě a já jsem tam krom odpočívání také pletla. Dopletla jsem jeden pár ponožek nahozených v Alpách během dovolené a ještě jeden pár nahodila a upletla - tedy na chalupě jsem upletla skoro celé, doma jsem pak jenom dopletla tři radu rantlu a uzavřela.
Takže tady jsou další dva páry ponožek pro Ježíška. Tentokrát jsou to dětské velikosti.
 Včera jsem stihla i etikety
No a také jsem si vyfotila všechny hotové ponožky - zatím mám pět párů.
Jsou uložené v krabici a schované před dětmi.
Vlna je sportivo od Vlnapu - číslo barvy samozřejmě již nevím. Neustále si říkám, že si ho někam napíšu, ale vždy zapomenu.
Ponožky jsou pletené na jedné kruhové jehlici od špičky.
O víkendu budu pokračovat v pletení. Opět jedeme na chalupu, tak doufám, že stihnu alespoň jeden pár nahodit.
No a pokud chcete plést, tak zde je návod jak uplést ponožky na jedné kruhové jehlici od špičky.

Žádné komentáře:

Okomentovat