úterý 31. července 2018

Svetr minimalist a ponožky

Jak jsem v minulém příspěvku psala, tak jsme víkend strávili na chalupě. Já si tam tentokrát vzala jak klubíčka na ponožky, tak i svetr minimalist. Už ho konečně musím doplést a nahodit cácorce na podzimní kabátek.
Takže minimalist je hotový. Hurááá
Včera večer během Májovky jsem ho dopletla. Zatím není vyfocený, ale foto dodám.
Takže foto mám ještě v procesu.
 První foto je z nedělního odpoledne a druhé z včerejšího odpoledne.
Na tom včera chybělo cca 5 řad.
Takže ještě jednou hurá - mám hotovo a můžu se vrhnout na další projekt.
Jinak cácorka by ho také chtěla, ale aby nekousal. Takže v syslírně mám růžové klubíčko Lace, nahodím dvojitě a bude mít krásný nekousavý svetřík, ale až po kabátku.
No a také jsem na chalupě načala další pár ponožek pro Ježíška.
Tyto budou pro drahou polovičku. Budeme mít všichni stejné.
Bláhově jsem na chalupu tahala ještě dvě klubíčka na další ponožky neb jsem si myslela, že toho stihnu více, ale nestalo se tak.
No ale co jsem se na chalupě dozvěděla od švagrové mě na jednu stranu potěšilo - nebudu mít tolik práce a na druhou docela naštvala - neb práce tak nějak přišla v niveč.
O co šlo. Bavili jsem se o dárcích a já jen tak mezi řečí řekla, jak je to občas těžké něco vymyslet a ještě že dělám ty ponožky. No a ona na to, že aby se přiznala, tak ty co dostala loni k Ježíku nenosí. Má raději pantofle. Takže jsem se rozhodla, že jim již ponožky plést nebudu. Takže letos budu plést o čtyři páry méně.  Poučení pro příště nedávat jim handmade dárky - jediné co si občas vezme je čepice, kterou dostala loni nebo snad už předloni k narozeninám (ale vím, že jsem jí pletla ještě nějaké věci, které myslím nenosí).

Žádné komentáře:

Okomentovat