pondělí 23. července 2018

Red velvet cake podruhé aneb co jsem dělala o víkendu

O víkendu jsem slavili cácorky narozeniny s druhou částí rodiny. V sobotu ráno jsme vyrazili na chalupu. Ve čtvrtek jsem začala péct dort - korpus a v pátek jsem namazala krémem a nazdobila. Cestu v autě na chalupu přežil bez újmy. Cácorka opět chtěla RED VELVET CAKE. Recept najdete zde na blogu Jitu.
Na dort jsem dala maliny a borůvky jako minule, ale jahůdky ne. Tentokrát jsem použila místo jahody víno.


Dort měl opět velký úspěch a chutnal všem - jen ten náš Myšák si vezme vždy kousek.
Také jsme trhali mrkvičku - na naší malé zahrádce se jí daří. Tchyně nemá žádnou a to jí prý 2x vysévala.
O tom to víkendu jsem nezahálela, ale hodně pletla. V sobotu k večeru začalo pršet a tak jsme se z venku přesunuli do chalupy. Děti si hráli, dospělí povídali a já pletla ponožky. Podařilo se mi za víkend doplést jeden pár nahozený v Alpách a druhý nahodit a doma poté doplést. Ale o ponožkách více příště.



Žádné komentáře:

Okomentovat