pátek 20. července 2018

Ponožky

Jak už jsem zde psala, tak během své Alpské dovolené jsem stihla jedny ponožky doplést a dvoje komplet uplést a na čtvrté nahodit (ty jsou stále v tom stavu, v jakém jsem si je přivezla).
No a po předloňské zkušenosti, kdy jsem nevěděla, které ponožky patří komu, tak jsem si loni vytvořila etikety a jakmile jsem ponožky dopletla, tak jsem je označila páskou a zezadu napsala jméno, komu jsou ponožky určené. V tomto trendu pokračuji i letos.
Takže jsem se na to vrhla a troje mám již připravené a uložené v ponožkové krabici - tedy v krabici, kam ukládám hotové ponožky pro Ježíška.

No a kolik jich bych v této krabici ještě chtěla mít? No tak jsem to spočítala, že budu muset uplést min 15 dalších párů z toho 7 dětských - ty jdou rychleji, pak nějaké dámské a také pánské.
No mám toho hodně před sebou.
Pro Ježíška bych kromě ponožek chtěla uplést ještě spousty dalších věcí, ale uvidíme jak to stihnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat