pondělí 9. července 2018

Pár fotek z Apl

Pár fotek z Apl







 
Pokud chcete vidět více fotek, tak jsou na mém instagramu 

A kde jsme to vlastně byli?
V Tyrolsku - ve vesničce Fiss.

No a jak jsme se měli - docela dobře.
Nachodili jsem spousty km - když to sečtu dohromady, tak jsme za ten týden (bez soboty příjezdu a pátku - kroky mi počítá mobil a ty dva jsem nějak špatně nastavila) ušli 74850 kroků.

No a jaké bylo počasí? No popravdě upršené. V sobotu jsme přijeli hodně brzy, a tak jsme si vyzvedli karty na lanovky a hurá na první výlet - první hřiště pro děti. Počasí nádherné a já si hned připekla výstřih. Neděle byla také krásná. To jsem se vydali na další hřiště a pak na menší tůru. Pondělí nám také přálo a tak jsem vyrazili na nejvyšší vrchol a pak lanovkou na druhou stranu kopce. Tam jsem poobědvali u starého srubu mezi kravičkami. Pak jsme cestou zpět absolvovali čarodějnickou cestu. V úterý jsme toho moc nenachodili neb začalo pršet. Ve středu jsem navštívili hrad v Ladisu. Cestou tam jsem zmokli, ale pak bylo hezky. Ten den jsme ušli nejvíce km. Cestou zpět jsme prošli další dvě stezky pro děti - vodní a hvězdářskou. Ve čtvrtek jsem se vydali na další vrcholek - tam byli koně a kravičky a dali jsem takovou menší tůru po hřebenu.
V pátek celý den pršelo a tak jsme toho moc nenachodili a jezdili jsme jen lanovkami.
No a v sobotu se jelo domů.

Ubytování bylo docela dobré - měli jsem větší apartmán. Jen jeden pokoj byl v přístavbě - dřevěné a bylo tam docela zima. Původně tam měli spát děti, ale nakonec tam spala drahá polovička a děti spali v manželské posteli a já s nimi.

Také jsem stihla uplést dvoje ponožky, jedny dodělat a na jedny nahodit, ale o tom příští.

Také jsem hodně přemýšlela a opět chci přeorganizovat domácnost. Chtěla bych zase spousty věcí vyřadit. Opravdu toho člověk nepotřebuje tolik.



Žádné komentáře:

Okomentovat