úterý 17. července 2018

Narozeninový dort -Red velvet cake

Tak jsme včera slavili 10 narozeniny té moji malé cácorky.
Přála si také, abych jí upekla dort.
Tak jsem upekla.
Recept najdete zde - je to Red velvet cake.

Jahody a borůvky jsou ze zahrádky a maliny jsem kupovala.

Pečení neproběhlo hladce. V sobotu večer - chvilku po šesté jsem začala péct. No a v receptu je 500 ml podmáslí. Koupila jsem litrovku. Vzala a nalila  bez přemýšlení vše. Zamíchala a teprve pak si uvědomila, že jsem tam toho dala moc. Takže jsem rychle zadělala na druhý. Takže v neděli ke kávě byl menší a včera velký. Rozležel se a byl vynikající.

Cácorka snědla opravdu velký kus.



1 komentář:

  1. To znám....Ale zase, všechno špatné se vždycky obrátí v dobré, mňam.....Hezké prázdniny dětem i vám....Milada

    OdpovědětVymazat