pondělí 19. března 2018

Návleky na ruce

O minulém víkendu svítilo sluníčko, bylo teplo a tak jsme pracovali na zahráce. Tento víkned pravý opak. Místo sluníčka zatažená obloha a místo tepla zima. Dokonce napadl sníh. Takže místo práce na zahráce jsem oba dny strávili v teple domova.
V neděli jsem jeli na chvilku navštívit babi a dědu. No a já si samozřejmě nezapomněla vzít pletení - jak jinak. Za ty necelé dvě hodinky jsem zvládla uplést jeden návlek na ruce.
Použila jsem Merino od Vlnapu ze syslírny a jehlice č.4.
Návod najdete na stránkách Vlněných sester - zde.
Pletou se dobře a docela rychle přibývají.
Zde ho máme - snad tento týden dokončím i ten druhý - aby mu nebylo smutno.


Jinak jsme o víkendu dokončila první dárek pro Ježíška - o něm snad zítra, pokud dnes stihnu nafotit.
Jo a ještě jsem nahodila další projekt a začala pracovat na druhém dárku pro Ježíška.

Žádné komentáře:

Okomentovat