pondělí 26. března 2018

Velikonoční věnec aneb víkend byl krásný, ale náročný

V pátek mi drahá polovička oznámila, že v sobotu jde do práce. Takže jsem se opět nevyspala. V týdnu vstávám do práce kolem 5:20. Drahé polovičce zvoní budík na mobilu v 5:05, pak zvoní v 5:10 radiobudík mě a to vstává drahá polovička. Já pak vstávám kolem 5:20. Jenže v sobotu ráno zvonil budík v těch 5:05 a já se probudila. Usnula jsem tak na půl. No a v 6:10 přišel Myšák, že je vzhůru a to už mě vzbudil úplně. No a v neděli to nebylo o moc lepší. Přišel sice až v 6:40, ale byla změna času, takže bylo vlastně už 7:40 a já nestíhala.
Takže v sobotu jsem konečně dodělala nový Velikonoční věnec na dveře. Vajíčka jsem použila z toho starého a narcisky jsem uháčkovala nové.
Také jsem konečně vyhodila větvičku a šípky z vázičky a nastříhala kroucenou vrbu a ozdobila vajíčky a to jak v obývacím pokoji,
 tak i na schodech u vchodu do našeho patra.
V sobotu bylo hezky a tak jsem pracovali na zahrádce - stříhali jsem růže, pohrabali jehličí a já fotila kytičky.



 
Také došlo na první jarní pletení na zahrádce. Sice jenom chvilku, ale přece jenom už jsem venku zasedla na sluníčko a vytáhla jehlice.
 Také jsem zjistila, že tato čepice je krátká. Myšák má ouška venku. V krabici ze zbytkovkami ponožkovky jsme našla klubíčko a večer nahodila a napletla. Takže dneska může Myšák už nosit - bylo to cca 5 řad a čepička bude ještě nějaký ten rok sloužit. Je z ponožkovky od Vlnapu - Sportivo s bavlnou.
 Také jsem mezi okna v ložnice dala hrneček s kočičkami. Vypadá to krásně.
No a v neděli jsem si udělali výlet do ZOO.
Jen pár nejzajímavějších fotek.
Čáp ve výběhu zeber - dle slov ošetřovatele přiletěl dneska - tedy v neděli. Hurá, je tu jaro. Čápi přilétají.
 Potom párek opiček - co vyváděli se nedá ani slovy popsat. Skákali ve větvích stromu a jedna dokonce napodobovala syrénu sanitky, hasičů a policie. No a chvilkami i alarm. Stáli jsem tam dobrých 10 min a bavili se.
No a při odchodu se nám naskytl krásný pohled na malého klokánka vylézajícího z vaku maminky. Tam jsem také stáli a koukali na malého klokánka dobrých 10 min.

Stihli jsem také ještě být chvilku na zahradě, ale už bylo pozdě a mi museli domů - dělat úkoly a připravovat tašku na druhý den. Ještě že je tento týden kratší.

PS: Jak zvládáte změnu času. Děti včera večer nemohli usnout a dneska ráno jsem by spali a vstávat se jim moc nechtělo. Ještě že je tento týden kratší. Rozárka jde jen 2 dny a Myšák 3 dny. Tak to snad nějak zvládneme.

Žádné komentáře:

Okomentovat