středa 7. března 2018

Ponožkovka - další akce firmy Drops

Firma Drops si pro svoje zákaznice a možná i zákazníky připravila další akci na vlny - tentokrát na ponožkovku


foto půjčeno ze stránek firmy Drops
Takže měsíc březen patří ponožkám a nejenom jim.
Já mám vyzkoušeno vlnu Delight - na šátek OK, ale ponožky bych z ní plést nechtěla. Vlna není stejně silná po celém návinu a také stejně barevná - tedy mě se povedlo koupit dvě klubíčka stejné barvy i šarže, ale každé bylo barevně jiné - což mě u ponožek vadí. Chci je mít obě stejné. Hledala jsem i na internetu. Našla jsem několikatery ponožky z Delightu, ale co pár to jiná barva - co pár co každá ponožka z páru to jiná barvička. Prostě to tak je a mě se to nelíbí.
Fabel jsem zkoušela zatím jen na baret - pletla jsem dvojitě. Ponožky nemám  vyzkoušené, ale nějaké to klubíčko na ponožky doma mám, jen jsem ještě nenahodila.

Zatím akcím firmy Drops odolávám - i jiným lákadlům na krásné vlny zatím odolávám a poctivě zpracovávám syslírnu.

PS: Nedělám firmě Drops reklamu (i když to tak může vypadá), protože ji snad každá pletařka zná. Tyto příspěvky vkládám proto, abych nezapomněla kdy a na jaká klubíčka má Drops akce. Zjistila jsem, že tyto akce opakují každý rok, tak abych náhodou nekupovala ponožkovku v únoru, když v březnu na ni budou mít akci. Přece jenom každá korunka se hodí.

2 komentáře:

  1. Děkuji za recenzi této ponožkovky. Byla jsem v pokušení nějakou objednat a vyzkoušet, ale už je rozhodnuto, budu plést ze zásob. Tak ještě jednou děkuji, díky Vám ušetřím.
    Ráda bych přidala do přehledu přízí ještě další kousek, právě jsem dopletla pracovní ponožky pro mého lékaře. Jak jinak, bílé. Měla jsem trochu problém sehnat bílou přízi a pak jsem narazila na tuto - dovolila jsem si vložit odkaz, jestli to bude vadit, prosím smažte. https://www.natalina-klubka.cz/www-natalinaklubka-cz/eshop/74-1-Ponozkova-prize/0/5/2157-ponozkova-prize-Aktiv-2500-bila
    Příze je kvalitní a příjemná, tomu kdo plete pro lékaře nebo sestřičky mohu vřele doporučit. Samozřejmě je i v jiných barvách, já jsem potřebovala čistě bílou. Uměla bych si z této příze představit i dětský svetr, je jemná a nekousavá.
    Krásné odpoledne, Jiřina B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí, děkuji za další recenzi. Už ukládám a později vytvořím samostatný příspěvek s recenzemi na ponožkové vlny jak z těch mích tak i z těch Vašich recenzí.
      Tereza

      Vymazat