pondělí 12. března 2018

Víkendový aneb končně bylo sluníčko a teplo

Tento víkend jsem si docela odpočinula a načerpala dostatek energii na další pracovní týden.
I když byla v sobotu drahá polovička v práci a já musela vařit pro 5 dospěláků a 2 děti, tak jsem si to docela užila.
Ráno mě Myšák vzbudil až kolem 7 hod - což se moc často nestává neb je ranní ptáče a o víkendech běžně vstává po šesté hodině.
Chvilku jsem ještě lenošili v postely a pak jsem šla na nákup - čerstvé pečivo k sobotě prostě patří. Tentokrát jsem šla ale sama neb Rozárka i Myšák jsou nemocní.
Pak jsem začala vařit - flíčky s uzeným a mezi tím jsem stihla vyluxovat a utřít prach v celém bytě.
Během dopoledne jsem také stihly udělat pár úkolu do školy.
Odpoledne jsme odpočívali a pak odváželi babičku/prababičku domu - babi k nám chodí každou sobotu na oběd. Vyzvedli u Mountfield objednaný bazén - celý leden a část února jsem debatovali jaký bazén koupit. Měli jsem nafukovací s filtrací, ale po 4 sezonách se nám loni začal rozpadat. Nafukovací kruh ucházel a mi nenašli kde. Tak jsem uvažovali, zda koupit opět nafukovací nebo nadzemní s konstrukcí. Nakonec vyhrál nafukovací neb na krytý nemáme ani peníze ani místo a pokud bychom koupili s konstrukcí, tak je zahrada na celý rok zabitá. Takže jsem opět koupili nafukovací - 2 měsíce na zahradě, zbytek roku zahrada volná na hraní pro děti.
V sobotu i v neděli svítilo sluníčko, tak jsem toho využila a dala prádlo na balkon - uschlo krásně.
V neděli mě Myšák a sluníčko vzbudili v 7:30. Nádhera.
Prádlo na balkon, opět jsem vařila - tentokrát škubánky.
Dopoledne jsem ještě vyprala pár kousků v ruce - no vyprala - přemáchla. Některé věci do práce peru v ruce - takové to vyvětrání pro mě není. Nemám to ráda. I s cestou do práce a tak kolem a kolem jsem v obleční cca 9 hodin. Někdo říká, že moc pereme, ale prostě nesnesla bych, abych měla na sobě dva dny stejné tričko či šaty.
Napsaly jsem nějaké úkoly a po o jsem šli na chvilku ven.
Vyplela jsem jahody, krokusy a okoukla zahradu.
Pak jsme se šli kouknout na pohádku, já vytřela a už jenom odpočívala - tady ještě jsem musely zvládnou nějaké věci do školy neb Rozárka dostala spousty úkolů na dodělání.
Já jsem dopletla jeden projekt a nahodila na další, také jsem po večerech konečně uháčkovala nějaké čtverečky a snad už to konečně dotáhnu do konce a začnu pracovat na druhém dárku pro Ježíška.
No a tady je pár fotek z víkendu.
Krokusy kvetou jak o život - dokonce i včelky poletovaly venku z květu na květ.
Také malé narcisky už za chvilku pokvetou 
 Velké narcisky malinko spálil mráz, ale snad se vzpamatují a pokvetou
 Takto vypadaly jahody před mým zásahem
A takto po něm - vyplevelila jsem je a zjistila, že budu muset několik nových koupit nebo sehnat. Neb některé pomrzly.
Dneska ráno mě vzbudil déšť, takže počasí nic moc.
No a jak víkend u Vás? Také jsem měli krásné počasí?

Žádné komentáře:

Okomentovat