pátek 9. března 2018

Papírové nebo látkové kapesníky - toť otázka ?

Dneska něco málo ze života naší domácnosti, kterou od začátku roku trápí různé dětské nemoce.
Jak už jsem psala, tak marodíme tak nějak od Vánoc. Tedy když nebudu počítat to rozseklé obočí, tak vlastně Myšák začal stonat poslední týden v lednu - to měl angínu a Rozárka chytla rýmu a kašel, takže byla doma také.
Pak následovaly 4 dny ve školce a 14 dní spálová angína, opět 4 dny ve školce a teď je to rýma, kašel a 2 dny byly teploty 38C - obě děti. Hlídá dědeček - ještě štěstí, že ho máme.
Já už jsem utahaná, ještě že je dneska ten pátek a 2 dny volna před námi. Neustálý kolotoč - práce, prádlo, vaření, uklízení a zabavování dětí - to je na mě už moc.
Na háčkování jsem tento týden skoro nesáhla - uháčkovala jsem max. 3 čtverečky a o pletení nemluvím - jen pár řad. Už se těším až dopletu co mám rozdělaného a vrhnu se na další projekty (a že jich je).
No a s tím souvisí i otázka jaké kapesníky mají děti používat - látkové nebo papírové?
Nebudu tu psát, jak používáme jenom látkové kapesníky, protože by to nebyla pravda. Pravda ale je, že se je snažím omezovat spotřebu papírových kapesníků.
Papírové kapesníky doma mám a používáme je např. když člověk nemá rýmu a potřebuje se jenom vysmrkat, děti je používají do školy a školky neb by ty látkové poztrácely a nedokážu si představit, při menší rýmě, kam ty posmrkané látkové dávaly ( i když mi je dříve používali běžně), používáme je na výlety, já je používám v práci i při velké rýmě neb jít na jednání s pytlíkem a haldou látkových kapesníku - to by bylo něco.
Doma používáme tedy i ty klasické látkové, ale neustále se někde válejí - pod polštářem mi nevadí, ale malej je strkal do konferenčního stolku, občas byl nějaký v kuchyni na židli a i jinde.
No a když měli rýmu, tak jsem jim dala papírové a pytlík na ně, aby smrkali do nich. Jenže malý 2x smrkne a kapesník vyhodí a tak jsem řekla před rokem dost. Máš rýmu, tady máš látkové, plastový kyblík a do něj je dávat. Tak poslechli a smrkají do látkových no a já včera ráno věšela a večer žehlila 62 ks látkových kapesníků. Ty moji dva zbojínici je stihli vytahat za pouhé 3 dny.
Používají pánské, dámské, ale i dětské.

Kromě obvyklého večerního žehlení jsem tedy žehlila i 62 ks kapesníku a pekla buchty. Malý si na dnešek objednal buchtičky ze šodó.
No a potěšil mě můj táta, který mi přinesl 3 tulipány asi k MDŽ a přitom to neslavíme. Asi mi chtěl jenom udělat radost - jsou krásné, žluté, jarní.
Už aby tu bylo jaro.

3 komentáře:

  1. Krásný tulipány! Jinak my pomalu přecházíme na látkové kapesníky taky, jsem na nás zvědavá... teď máme zkoušku první větší rýmou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce, aby těch kapesníků bylo míň než u nás:-)

      Vymazat
  2. Látkové jednoznačně, do papírových neumím smrkat, nějak je skoro vždy profouknu, a že se žehlí fůra látkových mi ani tak moc nevadí, ale vnouček do školy taky nocí papírové, to bychom se látkových nedopočítali.....pěkný nový týden Dana

    OdpovědětVymazat