čtvrtek 16. října 2014

Bábovka z litinové bábovky

Po dlouhé době jsem pekla tuto bábovku.
Mám ji ráda.
Vždy mi připneme čas strávený u babičky.
Ta ji pekla pokaždé, když jsme přijeli na návštěvu.
Teď už ji také peče jenom občas.
Nestačila jsem ji celou vyfotit.
Než jsem přišla s foťákem, už byla načatá.


Bábovka je pečené v litinové formě.
Je po mojí prababičce.
Bábovku můžete péct v jakékoliv formě či pekáči,
ale chuť je jiná.
Z litinové formy je prostě bezkonkurenční.
Jak jsem již psala, babička ji občas peče,
ale na pekáči.
Formu prostě už ve svém věku neuzvedne.

No a takto vypadal dnes ráno.
Zbylo akorát na snídani.
Odpoledne už nebude nic.
No a recept najdete tu.

1 komentář:

  1. To je jak u nás .... než doběhnu s foťákem, je po jídle:-))) Ale taťka se už naučil křičet... Děti nejezte, maminka ještě nefotila:-))))

    OdpovědětVymazat