pondělí 20. října 2014

Podzimní výlet

O víkendu jsme si udělali menší výlet.
Letos možná poslední.
Bude záležet na počasí.
Tentokrát jsme zavítali na Šumavu.
Počasí přálo.
Sluníčko a teplíčko.
Podzimní procházka po lese je úžasná,
jakákoliv procházka mimo město je úžasná.
Lesy, louky i voda jsou v tomto ročním období krásné.
Mám ráda tu pestrobarevnost lesů.
Tu člověk zažije pouze na podzim.
Lesy se barví  od zelené, přes žlutou až po červenou.
Je to opravdu nádhera.
Do toho, když ještě svítí sluníčko,
tak radost pohledět.
S dětmi rádi chodíme listím,
mám ráda to šustění.
Fotky jsou z okolí Vydry.
Krása.
Málo lidí,
jenom příroda.
Voda šumí,
ptáčci zpívají.
Dokonalá romantika.
No a když jsme pak jeli domů přes  Srní
tak nějak jsem lidem co tam žijí záviděla.
Ten den to tam vypadalo opravdu překrásně.

Záviděla, ale žít bych tam celoročně  nedokázala.
Vyrostla jsem ve městě a nevím,
zda bych si zvykla na věčné dojíždění.
Do práce, děti do školy, na nákupy, k doktoru.
No a ještě pár fotek z okolí Vydry



 Toto je podle mých dětí domeček medvěda.
Jsem ráda, že mají takovou fantazii.

Žádné komentáře:

Okomentovat