středa 15. října 2014

YARN ALONG 19


Tak dárek pro rodiče je skoro hotový.
Chybí mu už jenom dvě řady,
ale stále se mi je nedaří dodělat.
Nějak nestíhám.
S dětmi jsme začali číst novou večerní knížku.
Je to Pohádkový dědeček od Eduarda Petišky.
Jsou to krásné krátké pohádky.
Dětem se líbí.
Malé už je čtu podruhé.
Nedávno jsem byla v knize.
Pomalu začínám nakupovat Vánoční dárky.
Vychází spousta dětských knížek,
ale přijde mi, že jsou už nejsou tak pěkné jako byly dříve.
Hlavně obsahově.
Spousta obrázků a příběh skoro  žádný.
Také jsem se dívala,
že vychází opět knížky,
které jsem četla jako malá
např. Alenčina či Martínkova čítanka, Děti z Bullerbynu, Pohádky od Josefa Lady,
zkrátka pro mě klasika.
Jaký máte pocit z dnešních knížek pro děti?
Líbí se Vám dnešní knížky nebo dáváte přednost starým pohádkám či příběhům např. od Josefa Lady, Boženy Němcové nebo Karla Jaromíra Erbena.


Gift for my parents is almost finished.
The two series are not finished.
I'm reading with children Fairytale grandpa.
It's lovely story.



5 komentářů: