neděle 5. října 2014

Metalouse II.

Tuto barevnou kombinaci jsem si vybrala na pletení Metalouse.
No a jelikož jak jsem už v předchozím příspěvku psala tak malej dostal spálu,
do toho v pátek zalehla malá, včera bylo zle mě a dneska to skolilo i moji drahou polovičku,
tak jsme doma a já kromě domácích prací čtu a hlavně pletu.
Takže Metalouse postupuje docela dobře.
No ale už budu párat.
Mám upletený kousek 2 sekce,
ale nelíbí se mi barevná kombinace co jsem vybrala.
V klubíčkách to vypadalo dobře,
ale v reálu se mi to nelíbí.
Bílá je moc zářivá.

Takže teď budu párat těch cca 10 řad
a budu měnit kontrastní přízi.
Místo přírodní bíle použiji šedou,
kterou jsme našla v syslírně.
Neleží tam dlouho.
Kupovala jsem ji někdy na jaře,
když měla  firma Drops akci na vlny.

Tak snad to bude vypadt lépe.

4 komentáře:

  1. Ahoj Terko, ty už jsi daleko:-) Začala jsem včera, materiál mi přišel ve čtvrtek a to jsem neměla na pletení čas. Snad mi v týdnu zbyde chvilka na fotografii a příspěvek na blog. Také uvažuji, že změním kontrastní barvu - koupila jsem světle šedou....tak vidím. ahoj a doufám, že je dětem lépe. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno zlé je k něčemu dobré. Mám trošku víc času na pletení.

      Vymazat
  2. Ahoj Terko, postoupila jsi pěkně. Sleduju tvůj šátek od začátku a moc se mi líbí. Dokonce jsi mne tak navnadila, že jsem ze skříně vyhrabala jehlice a pletu šátek pro Aničku. Na rozpletení (po letech) jsem se pustila do šátku Baktus ;) A už mám vyhlídnutou vlnu na šátek pro mne :)
    Ať se dětem daří lépe a nemoci jsou rychle pryč!
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo jsem ráda, že jsem tě navnadila, pletení je alespoň pro mě strašně návykové. Vozím si ruční práce všede možně.
      No jo, času málo a nápadů na dárky hodně. Musím využít každou volnou chvilku. Bílou jsem nahradila šedivou a šátek vypadá krásné.
      Hodně úspěchů při pletení.

      Vymazat