středa 29. října 2014

YARN ALONG 20

Stále čtu Vejce a já od Betty MacDonaldové.
A pletu baret pro moji sestru k Vánocům.
Je pletený z dvojité ponožkové příze.
Ještě k němu budou dva doplňky,
ale to si nechám zatím pro sebe.

Čtení trošku zanedbávám,
zato jsem ale dokončila dva projekty.
První je šátek Metalouse -
o něm jsem se Vám zmínila v Yarn Along 18
No a druhým projektem zmiňovaným taktéž v Yarn Along 18
je háčkovaná deka-přehoz pro moje rodiče k Vánocům.
Provázel mě celým letošním rokem.
Pokud chcete vědět víc, 
mrkněte se sem.



I am reading Egg and I by Betty MacDonald
I am kniting beret for my sister for Christmas.
 
I don't read so often,
but I finished two projects.  
The first is a  Metalouse -  
I wrote about metelousu in the Yarn Along 18.
The second project in the Yarn Along 18
is a crochet blanket for my parents for Christmas.  
They accompanied me through this year.  
If you want to know more,  
take a look here.
 


1 komentář:

  1. Šála i přehoz se moc povedly, mají krásné podzimní barvy. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat