pondělí 8. ledna 2018

Předělávky aneb už zase recykluji

Už zase recykluji oblečení po Rozárce.
Při úklidu šatny na mě vybafly tepláky určené na předělání. Měla jsem je tam hezky schované až Myšákovy budou, že je předělám. No a ony už mu budou skoro malé. Takže jsem se během nuceného volna při ošetřování prcka pustila do práce.

Na řadu tak přišla žehlička i jehla.
Tady jsou tepláky, která byly určené na recyklaci.

Tyto troje mají jenom malé aplikace nahoře.
Tam to spraví zažehlovací záplata a možná i další kapsička.
Tady jsou další. Původně jsem tam chtěla našít nějakou aplikaci, ale už jsou krátké. Takže buď pošlu dál nebo vyzkouším, zda budou v pase, ustřihnu a prcek bude mít 3/4 tepláky na zahradu - těch není nikdy dost.
Totéž platí i u těchto červených.
Někdo možná řekne, že je škoda stříhat tepláky, ale na druhou stranu Myšák 3/4 tepláky nebo kraťasy potřebuje a tak raději ustřihnu ty stávající než kupovat nové - stejně klučičí kraťasy ke kolenům nebo pod kolena nedělají - nebo já je moc neviděla.

No a na poslední použiji - to uvidíte.


Takže tady je výsledek mého snažení.
Na první dvoje jsem použila zažehlovací záplaty.
Vypadá to docela dobře.
No a na další jsem použila zbytky z riflové sukně pro cácorku (o té se dozvíte více již brzy).

Tak to je zatím vše.

Žádné komentáře:

Okomentovat