pondělí 22. ledna 2018

Víkendové tvoření dětí

Víkend byl docela náročný.
V sobotu měla malá závody, já se přeslechla a na sraz jsem dorazili o 25 min dříve. No alespoň jsme tam jednou byli první, ale já musela vstávat chvilku po 6 hod.
Malý byl doma a nudil se neb tatínek musel do práce a já vařila a uklízela.
Tak dostal nápad, že by si něco namaloval na tričko. Ještěže máme fixy na textil.
Takže z jeho rukou vzniklo toto tričko.
Hasičské auto a znak.

V poledne jsem si vyzvedla cácorku a ta, když viděla co udělal bráška, tak hned se vrhla do šatníku, vytáhla tričko a začala také malovat.
Z její ruky vzniklo toto tričko.
V předu má kuřátko a berušku

 No a vzadu má maxi kuřátko.
No a aby toho nebylo málo, tak v noci napadl sníh. Jsem ráda, děti si sníh užívají a u nás poslední dobou není tak často, ale než vylezla drahá polovička z postele, tak jsme měli shrabáno a na protějším chodníku u plotu jsem postavili sněhuláka.
 Nic extra, ale sníh byl mokrý a moc nelepil.
Po obědě jsem vyrazili na nedaleký kopec bobovat - jo i my s manželem jsem jezdili. Děti byli nadšené. Chtěli bychom jim koupit lyže a příští víkend vyrazit na hory. Uvidíme. 

No a já ještě večer v 8 hod jsem pekla perník. Z trouby jsem ho vytáhla něco po půl desáté.
Snídaně a svačina do školy. Měla jsem na něj chuť.

No a jak jste prožili víkend Vy?
Jo a také jsem trošku pletla, háčkovala a četla. Ale né moc. 
 
Dnes se ke sněhu přidal i mráz a tak jet do práce byl děs.
Lidé jezdí čím dál tím hůř. 2x mi dneska nedali přednost a nejhorší jsou ty blbci, co se člověku lepí na kufr. Je sníh, mrzne, klouže to a lidé jezdí ještě rychleji než, když je sucho. Už se ani nedivím, jak do dopadlo minulý týdne na D1.

2 komentáře:

  1. Trička jsou moc pěkný. Jak se dětem malovalo? Naše malá to taky zkoušela, ale tričko se jí různě kroutilo pod rukama, možná je to ještě moc malá (3,5). Měly děti ty trička nějak natažená, zatížená, nebo prostě jen položená na podložce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dětem se malovalo dobře. Už to zkoušeli několikrát. Předtím jsem měli barvy na textil a to nešlo tak dobře, ale fixem jim to šlo. Trička zatížená nebyla. Aby se barva nepropila na druhou stranu, tak jsem jim tam vložila staré plastové prostírání. Když to teď tak píšu, tak vlastně tričko bylo tím prostíráním natažené.

      Vymazat