úterý 2. ledna 2018

Rozpracované projekty (KCCO33)

Dodatečně Vám všem přeji krásný rok 2018.

Přes Vánoce jsem si dala menší blogové prázdniny, ale nezahálela jsem. Během svátků jsem prala, žehlila, vařila, trošku odpočívala, chodila na návštěvy a také fotila.
Také jsem si prodloužila volno a do práce místo dneska vyrazím až v pondělí.
Jo člověk míní a život mění.
27. prosince na návštěvě u tchyně si Myšák za asistence skoro 18 litého bratrance roztrhl obočí. Myslela jsem, že když je hlídá, tak se nemůže nic stát. Byli tam totiž ještě další 3 děti - a to manželovo sestřenice. Rozárka a její E. si hrály - jsou stejně staré. No a Myšák, A a L si hráli v pokoji s bratrancem. Nevím co dělali. Dokud tam byli sami bylo vše OK, pak tam šel on a za chvilku přiletěla Rozárka, že si Myšák roztrhl obočí a prý za to může V, že ho házel na gauči a on spadl na prkno u gauče a rozsekl si čelo. V pokoji mají totiž starý dřevěný gauč.
Takže jsem se okamžitě zabalili a jeli ke známé - ona léta pracovala na chirurgii. Nechtěla jsem jet přímo na chirurgickou pohotovost, neb by mu to tam nejspíš hned šili. Naštěstí známá říkala, že stačí náplasťový steh. Takže malý má na čele 3 náplasťové stehy a já mám na tento týden o zábavu postaráno. Nechci aby hlídala tchyně. Chci ho mít hezky pod kontrolou.
Takže takto jsem prožili Vánoce mi.
No a jaké byly Vaše Vánoce.

Jinak jak jsem již psala - fotila jsem.
No a co jsem fotila?
Třeba druhý svátek vánoční jsem fotila všechny svoje rozpracované projekty. Tady jsou hezky všechny pohromadě.

Takže tu máme dva rozpracované háčkované projekty - to jsou dárky snad pro letošního Ježíška.
Modrý mám rozpracovaný už 2 roky - možná i déle.
Fialový jsem začala loni někdy kolem léta.
Nestihla jsem dodělat a tak snad letos. Už jsem začala po večerech háčkovat, aby to bylo do konce roku. Tak uvidíme.
Dále tu máme můj rozpracovaný svetr - pletený s BabyAlpaca Silk od Dropsu na jehlicích č.3. Jde to hodně pomalu. Příště raději dvojitě. O Vánocích jsem se do toho opřela a mám dopletené tělo a část rukávu.
No a poslední jsou ponožky pro tu moji malou cácorku. Ty pletu ráda - na návštěvách nebo když se učíme.
Tak ty jsem dopletla.

Také u nás na 2 dny konečně napadl sníh - toto je náš sněhulák. Dneska už neexistuje. Včera roztál poslední kousek.
 
 
No a mám pro Vás přichystané ještě další příspěvky, ale až příště.
 
Jen nakousnu - ještě jedno povánoční a jedno předvánoční tvoření, také už mám skoro zpracované všechny projekty za rok 2017, nafoceno pár dalších pokladů ze syslírny - a ještě snad budu tento týden fotit, neb bych ji chtěla opět trošku protřídit. No a také zhodnocení jak dopadlo moje předsevzetí nekupovat loni vlny.
Máte se na co  těšit.
 
 



Žádné komentáře:

Okomentovat