pondělí 15. ledna 2018

Víkendový aneb klubíčka a nutrie

Krásný 3 lednový týden.
U nás o víkendu počasí nic moc. Chtěli jsem jet na bobíky, ale v okolí není žádný sníh a jet někam dál se nám na otočku nechtělo. Tak jsem vyrazili do nedaleké ZOO.
Děti si to užili. Sice nebyla všechna zvířátka venku, ale i tak to bylo fajn. V ZOO minimum lidí, viděli krmení vydry a další zvířátka.
V neděli jsem vařila, uklízela a také pro Vás fotila.
Vyfotila jsem svoji krabici ponožkovky na tzv. zbytkovky, také jsem na procházce podél řeky vyděli nutrie. Takže foto z telefonu to jistí.

Takže napřed krabice ponožkovky - na tzv. zbytkovka. Snažím se zužitkovat všechnu ponožkovku i malá klubíčka. Z těch pak vznikají zajímavé ponožky. Poslední focení krabice bylo v listopadu - viz zde.
Od té doby jsem upletla 2 páry zbytkovek - jednu už cca před týdnem a druhý včera. Budu muset vyfotit a vložit.
Takže v krabici mi teď zbylo toto.
Zeleno-modro-béžová klubíčka jsou Sportivo cotton od Vlnapu. Zbytky z čepičky. Jak už jsem psala, toto je na pár dětských ponožek.
Tady ta červené jsou Sportivo od Vlnapu - pletla jsem už ponožky z této vlny té mojí cácorce, ale už je má Myšák na spaní. Takže snad mi vyjdou na dva páry - pro mě a pro malou.
No a tady máme velká červená klubíčka a další malá klubíčka - zbytky z ponožek pro Ježíška. Dopletu klubíčka nahoře a pak přidám a budou další zbytkovky nebo možná nahodím z těchto a budou pro tu moji cácorku nebo pro mě.
Poslední dobou jsem si zamilovala nosit teplý ponožky doma. Asi stárnu - né co jsem vyměnili klasický plynový kotel za kondenzační tak je v bytě sice příjemně, ale mě studí víc nohy.
No jo - nepřetápí se, ale je to příjemné.

No a tady to jsou zbytky - ty už na ponožky nejdou, ale možná využiji na háčkované či pletené penály. Uvidíme co z toho bude.
 No a tady jsou fotky nutrií. Byli tam 3.




Jo a také jsem začala zpracovávat sysírnu.
Malé chce svůj vlastní pletený šátek, tak jsem vytáhla Delight od Dropsu a nahodila.


Žádné komentáře:

Okomentovat