čtvrtek 9. března 2017

Další ponožky ze zbytků

Měla jsem jet na návštěvu ke tchyni.
Děti se tam těšili neb přijala manželovo sestřenice s dětmi.
Takže babi vyzvedla děti ze školy a školky a já tam po práci jela.
No a jelikož se návštěva vždy protáhne a mě nebaví tam jen tak sedět a povídat si,
tak jsem prohrábla svoji taštičku zbytkových ponožkovek a vybrala tyto klubíčka -  šedo-bílá a černá s melírkem.
Takže budou další ponožky ze zbytků.


 
Černá s melírkem je zbytek z mých ponožek - kdysi dávno  pletených na 4 jehlicích.
Zapomenutá klubíčka a nedávno znovu nalezená.
No a šedo-bílá je zbytek od ponožek pro moji drahou polovičku.
Takže pro koho budou neprozradím a jak budou vypadat - to sama nevím - záleží na tom jak vyjdou klubíčka.
Máte  se na co těšit neb při včerejší návštěvě jsem nahodila a docela velký kus upletla.
Takže možná po víkendu budou ponožky hotové.


2 komentáře:

  1. Krásné krokusy máte. Hned je líp, jak na zahrádce/v přírodě začíná být barevno, viďte.
    Kostlivce mám: rozháčkovaný šátek a rozpletený nákrčník. Teď pletu svetřík a děti potřebují jarní čepice. Času je nějak míň, než bych potřebovala. :)
    Těším se na Vaše ponožky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, čím víc toho kvete, tím mám lepší náladu a nějak mě se mi i lépe vstává do práce a nejsem tak unavená.
      S časem to znám. Já ještě přibírám další a další projekty a nestíhám to co mám rozdělané. Zrovna teď mám rozdělané 4 projekty a ten jeden letos určitě zase nedám.
      Čepičky naštěstí děti mají od loňska. Takže ty dělat nemusím.
      Krásný den T.

      Vymazat