úterý 28. března 2017

Háčkovaná kabelka aneb KEEP CALM CRAFT ON 1

Tak dneska se prvně připojím k Keep Calm Craft On a to opět díky Dědečkovo zahradě.
Do minulého týdne jsem se připojovala k Ginny, ale ta skončila - škoda.
No nic, život jde dál a změna je život.
Dnes bych Vám ráda představila to, co vzniklo ze tří mandel.
Zuzko uhodla jsi, je to kabelka - ale nikoliv pro moji cácorku, ale pro neteřinku.
Bude mít 3 narozeniny, je to malá parádnice a tak může vyjít na jaře ven s krásnou novou kabelkou.

Popruh jsem doplnila kytičkou a pár koleček.





Návod není můj, ale použíla jsem návod Lenky - Fizule71.
Použila jsem zbytky klubíčke 100% bavlny.
Moje Rozárka je tak trochu naštvaná, že nemá také tak barevnou.
Dělala jsem jí kdysi tuto.
Líbí se jí víc ta barevná, takže budu muset uháčkovat větší a barevnější, aby cácorka byla spokojená.

3 komentáře: