středa 8. března 2017

Svetr pro cácorku aneb YARN ALONG 113

Tak pomalu pokračuji v pletení svetru pro tu moji malou cácorku.
Už jsem se konečně dostala přes sedlo a začala plést tělo.

Svetr je raglán, pletený shora.
Použila jsem českou vlnu Timmy - dvojitě.
Jehlice č.3,5 - jde to na nich pomalu.
Vzoreček si vybrala ta moje Rozárka sama.
Budu muset ale nahodit ještě jeden projet - něco menšího pro vyplnění malých chvilek.
Svetr bych potřebovala doplést, ale když mám na pletení cca 10 min, tak upletu max. 2-3 řady a to mě moc nebaví.
Takže zalovím v syslírně a uvidím co vyberu.
Ještě mám rozpracovanou deku, ale nějak se k ní nemůžu dokopat.
Možná budu pokračovat - koukám, že jsem na ní naposled dělala loni v dubnu.
Tak to budu muset asi pomalu začít.
Tak to je můj kostlivec.
Máte také nějaké kostlivce?

No a co čtu?
Stále to samé.
Ten, kdo tě miloval - Marie Poledňáková - 0 

2 komentáře: