středa 1. března 2017

Svetr pro cácorku aneb YARN ALONG 112

Původně jsem chtěla uplést svetr bílý.
Rozárka s ním i počítala, ale vlna došla a já si slíbila, že letos jako loni zpracuji syslírnu a nebudu kupovat zbytečně nová klubíčka.
Tak jsem vytáhla ze syslírny cca před 3 roky kupovanou jehněčí vlnu Timmy - barva přírodní bílá nebo taková šedobílá.
Je velmi tenká a tak pletu dvojitě.
Toto klubíčko je smotané ze 2 přaden.

Zatím nahozeno a upleteno pár řad.

Mám teď málo času.
Každý večer se snažím uplést alespoň 3-4  řádky.

 
Takže co vlastně pletu.
Raglánový svetr pro tu moji cácorku.
Použila jsem 100% jehněčí vlnu Timmy od SDS.
Vzorek si vybrala ta moje cácorka sama.

No a co čtu?
Dočetla jsem Harry Potter a Prokleté dítě a začala číst detektivku od Marie Poledňákové - Ten kdo tě miloval.
Ten, kdo tě miloval - Marie Poledňáková - 0

No a s dětmi čtu stále to samé.
Rozárka čte Děti z Pařízkova
Děti z Pařízkova

A Myšákovy čtu  Pohádky z Větrné Lhoty
Obálka titulu Pohádky z Větrné Lhoty 
Ty čtu jen občas, neb malý přes týden často sotva zaleze do postel hned usne.

2 komentáře:

  1. Dobrý den, Timmy mám moc ráda. Je taková voňavá, hebká a po vyprání ještě víc ňuňu. Svetřík bude krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se také líbí, ale bohužel už ji prý přestali vyrábět.
      Mám z ní černý svetr a je opravdu jak píšete ňuňu.

      Vymazat