čtvrtek 30. března 2017

Středeční

Tak včera byla středa.
Od května roku 2014 jsem skoro každou středu vkládala příspěvek YARN ALONG.
Na blogu Dědečkova zahrada jsem se setkala s tímto projektem poprvé.
Tehdy jsem dlouho přemýšlela, zda se připojit k tomuto projektu či nikoliv.
 Byla to zajímavá myšlenka - spojit zájmy čtení a ruční práce a ještě se podělit s ostatními.
Vše začalo tady .
Tak jsem se začala připojovat.
Jenže minulý týden Ginny projekt stopla - nedostatek času a chtěla se věnovat rodině - nedivím se.
Je matkou na plný úvazek - má myslím 7 dětí.

Život jde dál a člověk si nejde něco nového.
Já jsem třeba včera jela prvně letos na kole.
Bylo hezky a tak jsem s dětmi vyrazili do nedalekého lesíka (jízda po lese na kole mě moc neláká, ale byla tam vyježděná cestička, tak to šlo).
No a našli tam tyto krásné velké šišky.


Můžou být velké až 15 cm.
Děti si jich pár domů odnesli.

Takže rodinný výlet na kolech se povedl.
Uvidím co podniknu příští středu  - vlastně přespříští.
Příští týden mám školení v práci a to se domů před 19 hod. nedostanu.
Takže jen ať svítí sluníčko a my můžeme vyráže na výlety.

Žádné komentáře:

Okomentovat