středa 15. března 2017

Pletené ponožky aneb YARN ALONG 114


Ponožky - ty jsou vděčný dárek.
Dají se dát každému a nikdo se neurazí - tedy ty doma pletené :-).
Pletené ponožky jsou prostě IN.
I když někdo by řekl, že plést ponožky je zbytečné, ale já je mám ráda a moje děti je milují.
Nejsou to takové ty teplé neforemné co pletla kdysi moje prababička - i když na Fleru se s nimi třeba stále potkáváte.
Né nejsou to ponožky pletené ze zbytků klasické vlny - tlusté, nepadnoucí a nikam se nevejdoucí.
I když takové ty zbytkové klasické se pletou o hodně rychleji než ty co pletu já - kdysi jsem četla rozhovor s jednou pletařkou a ta prý za 2 hodinky má upletený pár ponožek - plete ze zbytků klasické vlny, na silných jehlicích a neplete v celku, ale napřed holeň, pak patu, chodilo, špičku nárt a opět holeň a pak ponožky sešívá nebo rovnou od špičky splétá.
Ty moje jsou jemné, měkké, hřejivé a hlavně se vejdou i do střevíců - s oblibou je babča nosí na nákupy - když se nechce převlékat.
Takže tu máme opět jedny rozpletené zbytkové ponožky.
Pletené na jedné kruhové jehlici od špičky.
Vlna - obě barvičky Spotrivo od Vlnapu.
Jehlice č.3.

No a co čtu?
Stále to samé.
Ten, kdo tě miloval

6 komentářů:

  1. Those are gorgeous! I'm knitting two at a time socks from the toe tip. I'm to the part where I need to do the heel and so confused. Yours look great

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you. I love knitting socks. It is relax for me

      Vymazat
  2. Ty vypadají krásně!!!Také si pamatuji ty tlusté a do chodidel tlačící ponožky.Není vlna jako vlna.Hezký večer:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, byly nic moc, ale člověk byl tehdy i za takové ponožky rád. Jsem ráda, že se už i u nás dájí koupit krásné zahraniční ponožkovky, ale i ty české jsou super - poměr cena a kvalita je výborná.

      Vymazat
  3. Dobry den, jak se prosim pletou na kruhove jehlici? Chtela bych take vyzkouset! Moc diky! Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, pomalu sepisuji návod, ale zatím moc nestíhám a tak není ještě dokončený. Takže zatím to můžete zkusit přes youtou. Zkuste zadat ponožky na jedné kruhové jehlici od špičky, a tam určině najdete nějaký ten video návod.
      T.

      Vymazat