pondělí 13. března 2017

Víkendový

Víkend byl po dlouhé době opět slunečný, i když po ránu mrzlo.
Udělala jsem spousty práce.
Uklidila jsem balkon - máme ho prosklený a děti si tam rády malují.
Takže vytřít, porovnat kytičky a hurá si malovat.

Kaktusy mi začínají nasazovat na květ.
No a petrklíč jsem dostala od synovečka k MDŽ.

Na druhé straně mám benjamin ficus, rozmarýn (ten budu muset zastřihnout) a takovou větší myrtu.
No a od našich jsem si přinesla stojánek na kytky, kde mám menší myrtu a dva bramboříky,ty kvetou od září roku 2015 neustále.
Ten horní má asi jen 2 květy, ale už má nasazeno na další.
Odpoledne jsem trávili oba dny na zahrádce.
Bylo třeba odkrýt zbylé růže, vyhrabat suché listí od květinek, ostříhat hortenzii, vytrhat rostoucí plevel a ostříhat suché listy u srdíčka a dalších kytek.
Krokusy nám kvetou nádherně.
Pomalu se rozrůstají do celého záhonu růží - foto použiji z minulého týdne a i z téhož příspěvku.
 
Včera jsem zapomněla foťák a nechtělo se mi pro něj chodit domů.
Takže na fotce je ještě chvojí u růží, což už tam dávno není a jsou i sestřihané.
No a jelikož bylo v neděli chladněji než v sobotu, tak jsem na zahradě byli jenom chvilku a pak hurá do tepla.
Já jsem vyndala jednu krabici z vlnami (mám jich více - syslírna je moje prokletí, ale zpracovávám a nekupuji novou) - potřebovala jsem je roztřídit, stočit do klubíček a zjistit co tam mám.
Měla jsem tam zbytky a vše možné.
Malé zbytky klubíčke si vzala do pytlíku na hradí Rozárka,
pak jsem tam měla větší klubíčka nebo celé nenačaté klubka - to jsem uložila na pozdější využití
no a nakonec jsem tam měla spousty bavlny - malá klubíčka i velká, zbytky na jednu řadu nebo na celou čepičku.
To jsme také roztřídila a uložila.
Pak jsem si vzpomněla, že neteřinka bude mít narozeniny, tak jsem vyndala ty zbytky, které se dají použít právě na malé projekty a budu háčkovat.
Co to bude zatím neprozradím, až bude hotovo.
Zatím můžete hádat a tady jsou ta klubíčka.
 
Nevím, zda použiji všechna, ale budu se snažit využít ta nejmenší a zpracovat je.

No a dneska ráno opět mrzlo.
Jak se říká:

Březen za kamna vlezem,
duben ještě tam budem.

To sedí.
Ráno jsem škrabala aut, a dětem jsem opět dala zimní bundy a boty u nás bylo -3,5C.

Krásné pondělí a celý zbytek týdne.

PS: V sobotu jsem pekla linecký koláč. Než jsem stačila vyfotit byl snědený. Recept najdete zde.
Já jsem použila 2 tvarohy a zmrazený rybíz od léta.
Byl božský.
Jak říká s oblibou moje tchyně - linecký koláč je lepší odležený, ale nikdy nevydrží do druhého dne.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat