pátek 2. června 2017

Další můj projekt letošního roku

Původně v názvu příspěvku byl napsán Nový projekt, ale projekt už se blíží ke konci a já jsem z  hrůzou jistila, že jsem si připravila příspěvek o tomto projektu - jako Nový projekt a zapomněla jsem ho publikovat.
Takže změna z Nového projektu na Další můj projekt letošního roku.

Ach ty vlny.
Jak už jsem spala zde, tak letos jsem neodolala a koupila jsem si  novou vlnu a jehlice.
Jehlice jsou č. 12 a 15.
No a vlnu jsem koupila 100% bavlnu - Nela od Niťarna Česká Třebová.
Vlnu jsem si vybírala už od ledna, ale objednala jsem až v květnu.
Stále jsem přemýšlela jakou.
Koupit akryl nebo bavlnu co bud lepší - to byla moje nejčastější otázka.
Nakonec jsem koupila bavlnu - 12 klubek.
No a z 6 klubíček vzniklo jedno mega klubko.
Zde vyfoceno s myší, aby bylo vidět jak je veliké

No a na co jsem potřebovala takovéto mega klubíčko?
No přece na ......
Ještě Vás nechám chvilku hádat.
A povím Vám příběh jak vlastně projekt vznikl.
Anebo více co?
Nechám to na příště.
Vy už určitě tušíte co by to tak mohlo být.
Takže příště příběh i co jsem vlastně vytvořila.


Žádné komentáře:

Okomentovat