pondělí 12. června 2017

Vlna na další ponožky

Moje babička bude mít za nějaký ten týden svátek.
No a co máte dát babče, které je přes 80 let.
Když se jí zeptám, co by potřebovala , tak řekne že nic.
No ale zrovna nedávno mi říkala, jak jí zebou doma nohy a že ráda nosí ponožky co jsem jí pletla.
Takže budou ponožky.
Našla jsem tam opravdu poslední zbytky samovzorovací ponožkové vlny s příměsí bavlny.
Takže je bude mít.

No a bude mít dvoje stejné neb ty hnědé dostala k narozeninám a ty růžovo-modré k Vánocům,
ale co naplat. Jinou vlnu už nemám.
Babi nemá ráda vlnu neb jí prý kouše, ale když je tam bavlna, tak jí to nevadí.
Takže musím dodělat urychleně jeden projekt a nahodit na ponožky nebo opět začnu pracovat na dalším a pak už nebudu vědět co dřív.
Nějak jsem toho rozpracovala opravdu hodně.

Žádné komentáře:

Okomentovat