čtvrtek 29. června 2017

Domácí zmrzliny aneb už v tom jedu také

Na blogu Ilony jsem minulý týden četla příspěvek o domácím jahodovém nanuku Míša.
Hned jsem dostala chuť.
Jahody doma byly, šlehačku jsem také našla a tvaroh taktéž.
Dokonce i formičky na nanuka mám od loňska, ale nebyl čas je vyzkoušet.
První pokus jsem dělala přesně podle receptu.
Nanuk byl výborný, ale ....
Druhý a další pokusy už dělám podle sebe.
Recept jsem si trochu upravila.
Můj recept je jednoduchý.
Žádné vážení ani odměřování.
Když zbude dám do krabičky nebo prostě sním.
Neodměřuji kolik toho vyrobím.
Každý má rád něco jiného a každý má rád směs jinak sladkou, takže jdeme na to.

Co budete potřebovat

1 kelímek šlehačky
1 vaničku měkkého tvarohu - já používám tučný
cukr dle chuti - prostě ochutnám a případně dosladím
ovoce dle chuti - množství přiměřené - jahody neodpočítávám, když mám tak dám víc máme raději ovocnější

a hlavně tvořítka na zmrzlinu

já mám tyto - Ikea

 
 foto ze stránek Ikea
a pak mám ještě tyto -Tescoma
Tvořítka na zmrzlinu BAMBINI, 6 ks foto ze stránek Tescoma
Postup:

Rozmixuji ovoce, přidám šlehačku, tvaroh  zamíchám a osladíte dle chuti.
Naplejete do tvoříte a dáte přes noc zmrazit.
No a ráno máte sladké osvěžení.
Foto zmrzliny bohužel nemám, neb se pokaždé sní tak rychle, že nestačím ani fotit.
Už jsem zkoušela jahodovou a meruňkovou.
Jahodová zatím vede.
Ještě bych ráda zkusila pouze tvaroh s vanilkou a třeba kouskem čokolády, čokoládovou, na zahradě pomalu dozrává rybíz, takže by mohla být i rybízová.
Možná zkusím broskvovou.
Myslím si, že fantazii se meze nekladou a kombinací oblíbeného ovoce je dost.
Chce to jenom vyzkoušet.
Výhodou tohoto nanuku je to, že víte co do něj dáváte a nemá trvanlivost rok jak tomu je u těch kupovaných.
A hlavně jsou v něm jen samé dobré  suroviny a děti ho milují.
Přeji dobrou chuť.










Žádné komentáře:

Okomentovat