pondělí 26. června 2017

Léto

K napsání dnešního příspěvku mě přivedl časopis  Marianne - červencové vydání










foto ze stránek Marianne

Hned na 3 stránce tohoto časopisu je článek s názvem Vysmáté LÉTO
Šéfredaktorka a její kolegyně v něm píší o tom, jak si užijí léto a na co se těší.
Na konci článku je věta:
Pište nám o tom, na co se o prázdninách těšíte Vy.

Nepíši do Marianny, ale píši na svůj blog.

Na co se o prázdninách těším.

Dřív ( když jsem ještě chodila do školy) jsem se těšila na to, že
            nebudu muset brzo ráno vstávat
            nebudu muset chodit včas do postele - budu se moc dívat na filmy, lítat venku nebo si dlouho číst
            budu si užívat čas bez domácích úkolů
            budu relaxovat - opalovat se, číst si, jist ovoce

Jenže vše neproběhlo vždy podle mých představ.
Jsem ranní ptáče a tak jsem vstávala relativně brzo - max. do 9 hod jsem  vydržela v postýlce, ale to bylo opravdu ojediněle.
Venku jsem sice byla, ale léto nebylo tak teplé až tropické jako je tomu dnes a dost často pršelo.
Prázdniny jsem jako malá trávila u babičky na chatě, ale naštěstí byla vedle sousedka, takže o zábavu bylo postaráno.
Jo a během prázdnin jsem přečetla spousty knih.

No a na co se těším dne?
Tedy až budu mít dovolenou.
Na to, že
               nebudu muset vstávat v 5:20 jako každý den do práce,
               nebudu se rozčilovat s dětmi, že nechtějí vstávat,
               nebudu je muset honit, aby si pospíšili do školy a školky.
Budu relaxovat, méně vařit a honit se.
Trochu se opalovat, trochu plést či háčkovat.
Těším se na dovolenou letos v Alplách a možná bude i moře.
Prostě pohoda, klídek.
Sice nevyspávám neb Myšák je ranní ptáče a nenechá mě spát do 10 hod, ale kolem 7 hod přijde, že už je vzhůru - Přesto tyto rána miluji.
Nespěcháme, válíme se v posteli a teprve kolem 8 hod vstáváme a jdeme něco dělat.
Trávím čas s dětmi - venku, doma, u bazenu na zahradě.
Prostě si užívám, odpočívám a čerpám energii, která mi už pomalu dochází.

Každé období má o prázdninách svoje kouzlu - ať jsme školáci, mamky na mateřské nebo pracující mamky.
Prázdniny jsou časem odpočinku, lenošení, načerpávání energii, rodina je alespoň týden či dva pohromadě - podniká výlety, cestuje, baví se -  a to je na tomto čase úžasné.


No a na co se těšíte Vy?


3 komentáře:

  1. Já mám děti ještě hodně malé, nejsou ve školce, tak pro mě práznidniny nepředstavují vlastně žádnou změnu. Ale přesto se těším: že si manžel udělá dovolenou a pojedeme společně někam nebo jen budeme spolu doma a každý den něco podniknem, co by pro mě samotnou s dětmi bylo příliš náročné. Že dcerka od kamarádky nebude chodit do školky a budeme vyrážet na výlety nebo třeba do zoo společně. No a paradoxně se těším i na srpen, kdy už nebývají taková vedra jako v červnu a červenci. Kdy je ještě příjemné teplo, ale stmívá se dřív a večery jsou chladnější a osvěžující. No a tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce ať se Ti prázdniny vydaří podle představ!

      Vymazat
    2. Děkuji, snad se vydaří.

      Vymazat