úterý 6. června 2017

Pletený puf aneb příběh jednoho pokoje (KCCO11)

Jak jsem slíbila, tak plním.
Příběh i co vzniklo z mega klubíčka - ale z názvu příspěvku už víte co jsem vytvořila.
Takže začínáme.

Koupili jsem si do obýváku hnědou sedací soupravu


Křesla k ní nebyla.
Tak jsem koupili toto viz ilustrační foto

 
foto ze stránek Sconta
Bohužel ho již nemáme tak nemůžu vyfotit.
Na stránkách Sconta jsem našla podobné tomu našemu - jen bylo tmavě hnědé a bylo vyrobeno z textilní kůže. 
No a to byl kámen úrazu.
Takže se nám po cca 6 letech začalo rozpadat - odlupovala se kůže - měli jsme ji všude - hnědé šupinky. Byl to děs.
Nakonec to skončilo tak, že jsem přes křeslo přehodila deku a začali jsem hledat nové.
Já chtěla to samé, ale látkové.
Drahá polovička o něm nechtěla už ani slyšet.
Dlouho jsem sháněli hnědé - kvůli sedačce aby to ladilo,
až nakonec jsem koupili toto
foto ze stránek Kika

Jenže nemělo žádný taburet nebo podložku po nohy (což je pro mě hodně důležité)
Tak jsme začali shánět taburet.
Táta mi nabízel jejich kostku od staré sedací soupravy - totéž mi nabízel tchán.
Samozřejmě to jsem nechtěla.
Stále jsme sháněli až jsem si nakonec řekla né a začala přemýšlet co by se dalo jako alternativa použít.
A vymyslela jsem si puf.
Už nějaký ten pátek se mi líbí, Kika také nabízí, jenže cena je hodně vysoká a barvy omezené.
Takže jsem si řekla ne.
Přece na něm nemůže být nic složitého a tak jsem začala hledat na internetu návod jak uplést či uháčkovat puf.
Nechtělo se mi nic vymýšlet.
No ale na konec jsem stejně musela vymyslet jak bude velký, kolik nahodit a kolik řad uplést.
A vlastně z čeho ho udělám.
Protože i když jsem jeden návod našla, tak neodpovídal mým představám o materiálu.
Takže takto vznikl náš puf.

No a takto vypadá




Pleteno ze 100% bavlny na jehlicích č. 12
Použita Nela - Níťárna Čestká Třebová
Celkem 2x 6 klubíček.
Ještě zbylo.
Puf je vysoký 35 cm a obvod má 107 cm.
Vycpaný vším možným - prozatím.
Myslím si, že u jednoho nezůstanu.
Začalo mě to bavit, ale za večer ho upletený nemáte.
Je to docela dřina - i když mám kulaté jehlice.

PS: Jak už jsem psala, sice jsem našla nějaký návod, ale neodpovídal mým požadavkům na vlnu i tloušťku jehlic. Takže jsem musela vymyslet, kolik nahodím, jaké jehlice a jaký materiál zvolím. Takže už pomalu sepisuji návod, máte se na co těšit.


Žádné komentáře:

Okomentovat