úterý 13. června 2017

Svetřík jako nový (KCCO12)

Nedávno jsem psala, že musím naháčkovat té mojí cácorkce svetr.
Už jsem to dělala jednou - v roce 2013.
Háčkovala jsem ho v roce 2011 - takže ho má pěkně dlouho.
Sedlo sedí, ale délka rukávů a těla už né.
Byl dlouhý 45 cm a to je na tu moji cácorku už opravdu málo.
No a rukávy 43cm má jako 3/4 a né dlouhé.
Takže jsem prohledala syslírnu,
našla 2 klubíčka bílé 100% bavlny - Camilu a Catanie a dala jsem se do práce.

Rukávy jsem prodloužila o 10 cm
a tělo také.
Jen na rukávech je  vidět, že jsem použila jinou vlnu,
ale nic jiného jsem doma neměla a nechtěla jsem kupovat nová klubíčka. 
Takže jsem použila co bylo doma, ale na druhou stranu zas tak strašné to není.
Jen je to malinko silnější.
Poznám to ale jen já, malá né.
Už ani nevím, kde jsem sehnala návod - možná na mimibazaru.
Je to už opravdu hodně, ale hodně dávno - to jsem ještě neměla svůj blog.
Po založení blogu se mi věci hledají lépe.
U každého projektu mám většinou použitou vlnu i odkaz odkud jsem vzala návod - zda jsem si to vymyslela nebo použila již hotový návod.


Žádné komentáře:

Okomentovat